تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 3437
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


 

 

به این سایت سر بزنین جالبه...

http://khandehbazaar.rozblog.com/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, توسط P.B

 EVGA GTX 660 Ti

 

کمپانی EVGA‌ به عنوان اولین تولید کننده بورد اختصاصی کارت گرافیک GTX 660 Ti، تصاویری از این کارت و خنک کننده آن منتشر کرده است. در ادامه می توانید تصاویر خنک کننده این کارت را مشاهد کنید. دو گیگابایت حافظه GDDR5 توسط رابط حافظه 192.......................ادامه مطلب

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

 Nvidia GTX 650

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B

دوشنبه هشتم اسفند ماه امسال روزی بود که شرکت ماتریس (نماینده رسمی محصولات MSI در ایران) از ورود کارت‌های گرافیک HD 7970 و HD 7950 به ایران خبر دادند. هر دو مدلی که قرار است به زودی در پشت ویترین مغازه‌ها قرار گیرد طبق نمونه استاندارد معرفی شده توسط AMD، ساخته شده‌اند و در آینده نیز شاهد عرضه مدل‌های با طراحی مخصوص MSI (سری Lightning) خواهیم بود. خروجی های تصویری این کارت گرافیک نیز همانند نمونه استاندارد شامل یک خروجی DVI، دو خروجی mini DisplayPort و یک خروجی HDMI میشود(با امکان پشتیبانی از Eyefinity). برق مورد نیاز کارت گرافیک توسط یک اتصال شش پین و یک اتصال هشت پین تامین شده و برای استفاده از آن نیز به یک منبع تغذیه 500 واتی نیاز است.

 

مراسم معرفی این سری از کارت‌های گرافیک در دفتر مرکزی شرکت ماتریس و با حضور جمعی از خبرنگاران، مسئولان فنی و تیم اورکلاک شرکت ماتریس صورت گرفت. برای نمایش عملی کارایی کارت گرافیک HD 7970 که در سالن کنفرانس دیده می‌شد نیز سیستمی شامل مادربورد Big Bang Xpower II به همراه پردازنده Intel Core i7 3930K (اورکلاک شده تا فرکانس 4500 مگاهرتز) و هشت گیگابایت حافظه DDR3-1866 (به صورت چهار کاناله) در نظر گرفته شده بود.

توان مصرفی کم، استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت کارت‌های گرافیک MSI و استفاده از فناوری ساخت 28 نانومتری در ساخت ترانزیستورهای پردازنده گرافیکی باعث شده تا خنک کننده استاندارد نصب شده بر روی آن بتواند در زمان اورکلاک به سادگی از پس دفع گرمای کارت گرافیک بر آید. تیم اورکلاک ماتریس نیز توانست با افزایش ولتاژ پردازنده گرافیکی (حدود 0.05 ولت) فرکانس هسته گرافیکی را به 1250 مگاهرتز برسانند (فرکانس موثر حافظه روی 6000 مگاهرتز تنظیم شده است). در نهایت تمامی این عوامل در کنار یکدیگر توانستند امتیاز 10262 را در تست Performance نرم افزار 3D Mark 11 کسب نمایند.

همچنین بعد از این کنفرانس فرصتی پیدا کردیم تا یک تست نیز خودمان بر روی این سیستم اجرای کنیم و ما هم به سراغ بازی Metro 2033 رفتیم. با فعال سازی تمامی گزینه‌های گرافیکی (به جز PhysX و DOF) این کارت‌گرافیک توانست حداکثر 124.27 فریم در ثانیه و متوسط 45.5 فریم در ثانیه را کسب نماید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:کارت گرافیک ام اس آی ماتریس MSI VGA Graphic Card HD 7970 HD 7950 اورکلاک AMD , توسط P.B

lg_bp40ns20

ال جی جدیدترین بلوری رایتر خود را به نام BP40NS20 و با قابلیت رایت دیسک های بلوری با سرعت 6X معرفی کرده است. این محصول به صورت خارجی و با رابط USB 2.0 همراه با 4 مگابایت حافظه بافر تولید می گردد. بلوری رایتر BP40NS20 قابلیت رایت دیسک های بلوری سه بعدی و BDXL را نیز دارد و از فناوری Silent Play برای کاهش صدای دستگاه هنگام پخش دیسک های بلوری بهره می برد. همچنین فناوری Jamless Play پخش بدون مشکل دیسک های آسیب دیده را امکان پذیر می کند. سرعت رایت دیسک CD-R و CD-RW به میزان 24X و برای دیسک های DVD-R/+R/+RW به میزان 8X خواهد بود. بلوری رایتر ال جی BP40NS20 با قیمت 109 یورو در اروپا عرضه گردیده است.


ادامه مطلب


سایه شوم سیل تایلند همچنان بر سر تولیدکنندگان هارد


اگر در یکی ۲ ماه اخیر مشکلی برای هارد کامپیوترتان پیش آمده و قصد داشتید آن را تعویض کنید و یا برای انتقال اطلاعات خود برای خرید یک هارد اکسترنال به بازار مراجعه کرده‌اید حتما با افزایش سرسام‌آور قیمت هارددیسک‌ها مواجه شدید.



  برای دیدن ادامه مطلب به....



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

sapphire HD 7950 Overclocked

سافایر طبق عادت همیشگی خود، کارت گرافیک های تولیدی را در نمونه های متفاوت با طراحی بورد، خنک کننده و مشخصات سخت افزاری گوناگون عرضه می کند. پس از عرضه دو مدل مرجع و اورکلاک شده کارت گرافیک Radeon HD 7950، اقدام به عرضه نمونه دیگری از این کارت گرافیک کرده است. کارت HD 7950 اورکلاک شده قبلی سافایر، مجهز به خنک کننده با دو فن بوده، اما مدل جدید تنها از یک فن بهره می برد. البته طراحی خنک کننده به طور کلی تغییر یافته است. فرکانس هسته و حافظه در کارت گرافیک مرجع HD 7950 به ترتیب به 800 و 1250 مگاهرتز رسیده تا فرکانس موثر 5.0 گیگاهرتز از نوع GDDR5 را به ارمغان آورد. هدف از طراحی این محصول، جذب کاربرانی است که قصد دارند با هزینه ای کمتر، کارت گرافیک HD 7950‌ را خریداری کنند، در راستای این هدف، سافایر از بورد آبی رنگ و یک فن در خنک کننده استفاده کرده است تا هزینه نهایی تولید به حداقل برسد. فرکانس هسته  در این محصول به 900 مگاهرتز افزایش یافته است، اما تغییری در فرکانس حافظه مشاهد نمی شود. سافایر زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک جدید خود را اعلام نکرده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

gigabyte-x79-ud3-approved-award

وب سایت سخت افزاری Tom’s Hardware.com که منبعی کاملا معتبر در بررسی انواع قطعات رایانه است چندی پیش مقاله ای با عنوان "کدام مادربرد مبتنی بر چیپ ست X79 برای شما مناسب است؟" منتشر کرد. در این مقاله که 7 مادربرد مبتنی بر چیپ ست مزبور با یکدیگر مقایسه شده بودند، مادربرد X79-UD3 گیگابایت موفق به دریافت عنوان Approved شد، در واقع این مادربرد از سوی این وب سایت تایید شد. این مقایسه که در میان مادربردهایی با قیمت های 260 تا 320 دلار صورت گرفت، به بررسی کارایی کلی، ویژگی ها و فن آوری ها، توانایی در اورکلاک و قیمت این مادربردها نسبت ارزش آن ها پرداخت. سپس مادربرد X79-UD3 گیگابایت با توجه به قیمت کمتر نسبت به امکاناتش در مقایسه با دیگر مادربردها، به عنوان مادربردی برتر شناخته شد. مادربرد X79-UD3 گیگابایت با وجود قیمت کمی که دارد از چینش 4 کارت گرافیکه (SLI) کارت های  انویدیا پشتیبانی می کند. در حالی که در مادربردهای هم رده اش تنها چینش 3 کارت گرافیکه انتظار می رود. قبل از این هم این محصول از سوی وب سایت های معتبر دیگری مانند Anandtech.com هم به عنوان پیشنهاد خرید مطرح شده بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

intel_core_i7_2600k

اینتل هفت پردازنده جدید خود را معرفی کرده که سه عدد از آنها برای کامپیوترهای شخصی و چهار عدد دیگر برای لپ تاپ ها تولید خواهند شد. سه مدل مخصوص کامپیوترهای شخصی شامل i5-2550K، i5-2450P و i5-2380P است که به ترتیب دارای فرکانس کاری 3.2، 3.3 و 3.1 گیگاهرتز هستند. پردازنده i5-2550K دارای شش مگابایت حافظه نهان از نوع L3 و چهار رشته پردازشی با توان مصرفی 95 وات است. قیمت سه پردازنده جدید اینتل به ترتیب 195، 225 و 177 دلار تعیین گردیده است. اما چهار پردازنده جدید برای لپ تاپ و نت بوک ها شامل B815، B720، 867 و 797 از سری Celeron می شود. پردازنده Celeron B815 دارای دو هسته و دو رشته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و دو مگابایت حافظه نهان از نوع L3 است که با قیمت 86 دلار در اختیار تولید کنندگان لپ تاپ و نت بوک قرار خواهد گرفت. پردازنده Celeron B720 نیز از یک هسته با فرکانس 1.7 و یک مگابایت حافظه نهان از نوع L3 برخوردار است که قیمت آن را به 70 دلار می رساند. دو پردازنده دیگر از نوع ULV با مصرف توان فوق العاده پایین هستند. سلرون 797 دارای یک هسته با فرکانس 1.4 و یک مگابایت حافظه نهان L3 است که با 107 دلار وارد بازار خواهد شد. اما چهارمین محصول از خانوده سلرون، پردازنده 867 با فرکانس 1.3 گیگاهرت برای دو هسته همراه با دو مگابایت حافظه نهان L3 است که برچسب قیمتی برابر 134 دلار را به ارمغان آورده است. هر هفت پردازنده جدید اینتل از خانواده پردازنده های  Ivy Bridge هستند.


ادامه مطلب


cooler_master_gx_lite_psu

کولر مستر در سال جدید میلادی از پاورهای سری GX Lite  پرده برداری کرد. این سری که دارای مدلهای500W, 600W  و 700W هستند در گستره پاورهای تولیدی کولر مستر بین دو سری GX و Extreme خواهند بود که مناسب برای سیستم های متوسط mid-ange و بالا تر از آن خواهند بود . این پاورها مانند پاورهای سری GX دارای تک شاخه  پرقدرت +12 ولت خواهند بود که نیاز هر سیستمی ،از جمله تغذیه هر نوع کارت گرافیک حتی در حالت دو گانه  SLI یا Crossfire  را تامین می نمایند. قابل ذکر است طراحی این  پاورها بگونه ایی است که تحمل و مقاومت بالایی در مقابل  هر گونه اعمال  بار اضافی دارند. استفاده از فن هوشمند  و ساکت 120 میلی متری که دارای کنترلر داخلی است علاوه بر تولید شدت جریان هوای مناسب جهت خنک کردن پاور بی صدا نیز عمل می نماید، راندمان بالای 88 درصد پاور و کیله قطعات باعث شده است که  مقدار کمتری از تبدیلات به صورت گرما هدر رود. داشتن فن 120 میلی متر و راندمان بالا تنها مزیتهای این سری از پاورها نبوده بلکه استفاده از فیلتر های دو لایه EMI باعث کاهش نویز و حفاظت بیشتر شده است. استفاده از کنترلر Active PFC/PWM در سری پاورهای GX Lite راندمان PFC  بالای 99 درصد را ایجاد کرده و به خاطر به کار گیری  خازنهای عظیم الجثه، hold up time آن کمتر از 17 میلی ثانیه بوده و درنتیجه پاور عملکرد و رفتار  خیلی بهتری در  پیک لودها خواهد داشت. کولر مستر  به صورت زیرکانه ایی توانسته است با استفاده از ترانسفورماتورهای با راندمان بالا، تلفات را بر روی شاخه   5Vاستند بای بحداقل برساند  و همچنین سیستم، بی درنگ قادر به روشن و آماده شدن درحالت power on / sleep را داشته باشد. استفاده از  سیستم های محافظتی چندگانه از جمله OVP محافظت در برابر افزایش ولتاژ نسبت به ولتاژ استاندارد،OPP محافظت در برابر افزایش توان نسبت به استاندارد تعیین شده و محافظت در برابر هر گونه اتصال کوتاهیSCP کل رایانه را دربرابر خطرات ذکر شده بیمه خواهد کرد؛ سری  GX Lite ازسری پاورهای کولر مستر برای کاربرانی که  به پاوری با قیمت و کیفیتی مناسب نیاز دارند مناسب خواهد بود و بزودی توسط دریا کامپیوتر عرضه و گارانتی خواهد شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

sapphire hd 7950 3gb


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

Sanwa SKB-WL16BK

شرکت ژاپنی Sanwa برای حل مشکل اسمارت فونها و تبلت ها در تایپ و استفاده از نرم افزارها، یک صفحه کلید بیسیم همراه با کلید های Qwerty‌ به نام SKB-WL16BK تولید کرده است. این محصول از 76 کلید Qwerty، کلید های مولتی مدیا، یک D-pad به عنوان کلیدهای جهت در صفحه کلید، کلید شستی دو محوره (2axis) و دو کلید دیگر به عنوان کلیک راست و چپ ماوس برخوردار است تا سرعت عمل خود را در استفاده از اسمارت فون و تبلت افزایش دهید. ابعاد صفحه کلید SKB-WL16BK ابعادی برابر با طول، عرض و ضخامت به ترتیب 145، 90 و 28 میلیمتر است و از دو باتری AA برای تامین توان بهره می برد. وزن صفحه کلید، 168 گرم است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. قیمت این محصول جالب و کاربردی، 174.3 دلار تعیین گردیده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

corsair modular cables

 

اگر منبع تغذیه شما از نوع مدولار بوده و همچنین کیس شما از قابلیت مدیریت کابلکشی پشتیبانی می کند، مطمئنا با عدم انعطاف پذیری و طول کم کابلها مشکل داشته اید. به طور معمول طول کابلهای منبع تغذیه کوتاه و همچنین ضخیم هستند که در هدایت آنها در سیستم مدیریت کابلکشی مشکلاتی به وجود می آورند. کمپانی Corsair برای حل این مشکل، کابلهای مخصوص مدولار را با طول بیشتر، قابلیت انعطاف پذیری و ضخامت بسیار کمتر از کابلهای معمول تولید کرده است. این کابلها به رنگ قرمز و کانکتورها نیز به رنگ مشکی هستند تا چهره ای متفاوت به کیس شما بدهد. کابلهای مدولار برای منبع تغذیه های سری Professional (سری HX) و Professional Gold (سری AX) و با قیمت 79.99 تا 99.99 دلار و به صورت یک پک کامل وارد بازار شده اند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد